Followers

Facebook Badge

Wednesday, August 10, 2011

~~~ECCE~~Macam2 Pr0Gram!

Salam.. minggu ini saya kerja shift petang..tapi es0k saya kerja pagi sebab nak balik KB petang es0k!..Yehaaa! im s0 hepy!!!! sebab dapat balik uma walaupun seketika cuma je!... naik bas dari Kuala Terengganu ke Kota Bharu...

Di klinik Mata hari ini saya dapat berada dalam bilik pembedahan mata...suasana dalam itu SEJUK GILER! h0h0h0.. last-last saya plak kena demam selsema sebab menahan kesejukan!..^^... memang keadaan dalam tuh senyap dan sunyi je! sebab kagum melihat D0kt0r pakar Bedah Mata se0rang pesakit... Tapi SebeLum Masuk bilik bedah sempat lar saya snap my piccha dulu!... hahaha!...
dalam bilik persediaan neh!

siyes weii muka!!!

im l00k chubby rite?!

Hari SeLasa yang lalu, saya  mengikuti Ceramah Pendidikan Kesihatan di H0spital Sultanah Nur Zahirah 
( HSNZ) Kuala Terengganu..  sebelum masuk dalam ceramah itu sempat lar snap piccha again!..h0h0h0...

Di pintu masuk HSNZ...snap piccha 1st k!

with madam Ramlah....sangat baik!

h0h0h0... ^^..

macam adik bradik d0rang neh!...

Pink Lady!....

Yang Penting! walaup0n se SIBUK mana p0n saya... saya tetap rindu pada MAMa & Papa saya!!!
mama! im will c0ming h0me!!!!(~_~)!!!!!!

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku