Followers

Facebook Badge

Wednesday, August 17, 2011

~~minggu ke 2 di Batu Buruk, Kuala Terengganu~~

salam... mesti k0rang pelik kan sebab saya b0leh updated 2 entry p0st malam neh!!!!.... sebab entry yang pertama itu...emmmm agak sedih lar jugak! tapi saya tak suka berada dalam m00d sedih je! yang penting kehidupan HARUS di terus kan! baru lah 0k!! ~~~Shark!! sila abai kan semua kesedihan itu!!! walaupun masih terasa sakit dalam HATI~~~

sebenar nya... saya semakin SUKA dengan tempat neh!...emm tempat apa?? hehehe... tempat praktikal saya di Kuala Terengganu neh lah!.. walaupun k0s tinggi sikit dari Kota Bharu..emmm mungkin sebab kena berdikari k0t! yang penting saya dapat balik ke k0ta bharu setiap minggu!!!! sebab dekat je! h0h0h0h0.... tapi nasib baik KAMI suka memasak! walaupun juadah berbuka biasa saja..tapi KAMI cukup bersyukur dengan apa yang ada!

minggu ke 2 di Klinik Mata... 1 group dah siap presentation MEREKA... group saya pulak minggu depan berkaitan dengan penyakit MATA... jadi..sebelum berdiri depan Doktor Pakar mata untuk OUR PRESENTATION..kena lah menghadiri CERAMAH tentang MATA dulu di Hospital Sultanah Nur Zahirah buat kali ke 2... h0h0h0h0..minggu lepas saya berpakaian biasa saja... tapi minggu neh..emmm... BERBAJU KURUNG!!! hahaha.... mana tak nya... saya jarang berbaju kurung.. hahaha.. tapi saya bangga berbaju kurung...opppsss... mesti lar saya jarang berbaju kurung..sebab saya harus berUNIFORM putih tau!...

Dan yang paling best..saya berpeluang untuk naik bas yang di perbuat daripada KAYU...kalau orang ganu panggil BAS CAS LIGAS...hehehe... memang UNIK sangat2... yang penting.. saya cukup berpuas hati! sebab dapat bersiar-siar mengelilingi BANDAR KUALA TERENGGANU nan indah permai (walaupun dekat dengan Permai Hotel)...hahaha..opssss...

Dan!!! saya cukup bertuah sebab dapat melihat dengan lebih dekat setiap OPERATION (pembedahan di bahagian mata) dan berada dalam OPERATION R00M yang sejuk bagai berada di KUTUB!... hehehe... keluar saja dari 0T r00m, saya terus dapat selsema!!huhuhuhu.... antib0di x cukup kuat lar neh!!!

Yang Paling saya rasa terharu sangat2 dengan sikap staff2 yang sentiasa membantu KAMI ketika KAMI dalam ke BLUR ran!!! hehehe... yang penting... mereka melayan kami dengan baik sampai kan Kami selalu dapat Makan Free!..terima kasih daun keladi yeppp kakak2 sekalian... hanya ALLAH yang dapat membalas kebaikan kalian terhadap KAMI...amin....

Masa DaLam VaN Pak Ariffin!...

mungkin ini kali terakhir saya pakai baju kurung neh!!!

kali pertama Ber Imej begini!! h0h0h0h0..

mereka kesejukan!!!

PHAC0 pr0scedures!!!

dalam Bas CAS LIGAS!!!hahaha...

p/s : saya berdebar!!!!h0h0h0h0...(^_^)..

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku