Followers

Facebook Badge

Thursday, July 7, 2011

~~Ada Apa DenGan Sem8??~~

SaLam... malam neh saya kena kejar update entri saya sebab selepas neh,, blog saya bakal bersawang lagi lar,, kerana saya dah start sibuk dengan research tuk subject nursing..huhuhu... emmm,,, tengah fikir nak wat tajuk ape ek tuk research saya tuh... Next week plak,, saya akan sibuk dengan TEST 1 Management Nursing & Community Health Nursing... so, saya nak focus tuk membaca notes2 yang panjang berjela2 lagi lar... hakhakhak...

Owhh Yepp!!! kelas tuk sem8 neh,, saya di ajar oleh 2 orang Lecturer,, semua nye dari Orang2 yang Berpengalaman tentang Nursing neh..hehehe.. Subject Management & Research (BSC) di ajar oleh MADAM H, subject Community Health Nursing(CHN) di ajar oleh MADAM M.. hehehe..kena guna code sebab BAHAYa!!! hahaha... TAPI!!! x lama lagi Topic Research akan di ajar oleh DEAN (DEKAN) kolej saya sndri.. Huh!!!! berdebar2 plak saya rase bila Mrs. DEAN (Dr. S)  yang akan turun ""PADANG"" (KELAS ler)!!! hehehe...

Kawan2!!! make sure dalam kelas nanti,, BEHAVE UR SELF tau!!! hehehe.. x moo havoc2 lagi.. hahaha... 1st time Dr.S masuk mengajar student nursing intake saya plak tuh... (^_^)... so,, berikan yang TERBAIK yepp!!! mase dalam kelas nanti.... Kelas CHN lak saya kena REWIND blik tuk subject OBG sebab berkaitan dengan Ibu2 mengandung,, Immunisasi kepada bayi & banyak lagi topik kena belajar & kena ingat!! huhuhuhu... dan yang paling best KAMI dapat melakukan HOME VISIT tuk melawat rumah2 pesakit yang bertuah itu!!! hehehe... dan, akhir sem8 tuk kelas teori, KAMI akan membuat LAWATAN ke tempat2 yang akan di pilih tuk memberi Panduan Penjagaan Kesihatan kepada orang ramai.. dan yang paling gempak THE PRESENTER is ME!!!! huhuhu... konfirm berpeluh baju uniform saya mase bagi Ceramah itu nanti... dan yang pasti,, akan tergagap2 lar saya neh!!! hehehe.... ( Xmoo OVER CONFIDENT tau!!!)


Mase kelas Mx dgn Mdm H.. "Take 5" dlu neh!!

Aksi K.da, Frah & Cik AH..hehehe..

Dis Is Me!!!~~shark~~

~~Diz Pic Taken Afta TaLK~~~

Gambar Neh MAse Karnival Jom Cakno!!

~~Student Nurse Of MsKb~~ ( mase neh sem4 yepp)!!

Mase Neh Lepas InJection H1N1 dulu..hehehe..

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku