Followers

Facebook Badge

Saturday, September 4, 2010

BOwink gila bapak!!!!!

Salam.. Raya dah dekat.. Tapi aku rasa macm x best jer raya kali nih.. sebab nya pas raya, aku dah kena posting 2 bulan kat Kota Tinggi, Johor.. ermm.. WTH lar... aku rasa malas betul nak pegi jauh2.. sebab aku sayang nak tinggal kan mama & papa aku lama2.. huhu2....
Mesti pelik kan?? aku dah lama x updated blog aku nih.. hehe3.. busy beb!!!! x kan bler dapat spend time yang tersayang still lagi nak ber blog kot?? haha2... pastu aku busy dgn study jaadi makin banyak kesibukan aku..tpi da most is aku malas nak mnaip.. bowink syiaalll.... aku byk ber facebook jer.. n kdg2 ber skype..haha2..
K, lar..bler ada masa aku "in" blik.... hehe3..

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku