Followers

Facebook Badge

Monday, April 12, 2010

InjecTion Vaccines H1N1

11/04/2010 >>>> SaLam... Hari ini aku busy sgt sebab kne attending Taklimat Suntikan Pelalian H1N1 kat Kolej.. pas abis briefing,, aku dan stdnt2 Nursing Tahun 2 di tugaskan di bahagian pendaftaran tuk dapatkan suntikan vaksin. Begitu ramai staff dan stdnt Kolej aku turut serta dalam suntikan H1N1.. Sempat lgi aku amek gmbr2 dan doctor n staff nurse2.. hehe2.. keadaan cukup mesra skali...  Aku juga turut dpt kan suntikan.. Time 1st2 kena mmg x rase sakit pon.. Tapi bler lame2 aku rase kebas dan rase sign & symptom yg agak teruk sgt seperti demam, sakit kepala, pening2 dan rase x bermaya... pastu aku mkn ubat PCM tuk relief fever sebab vaksin tersebut melemah kan sistem imunisasi badan jadi vaksin tersebut akan mengganti kan imunisasi yang baru dalam sistem badan.. So aku dah rase ok sket.. tpi lengan aku still rse sakit.. Tapi aku rase arini  hari yg teruk sgt sebab2 nyer :

1) sebab injection vaccines H1N1 smpai kan aku kena demam panas


2) sebab kwn2 clazz aku bertikan lidah kerana salah faham

3) sebab scoot aku tiba2 rosak x bleh nak start then suis plak loose

4) sebab aku rindu kan seseorang..huhuhu :(


Tapi aku rase bertuah sebab aku mempunyai ibu bapa yang baik sebab dorang snggup datang hostel aku semata2 sebab aku..huhuhu2.. i love u ma n pa..:D




Dan yang paling aku rase gembira sgt2 bler aku dapat tahu aku akan menjalani praktikal Posting di Kelantan sebab nyer aku akn menghadiri Majlis Perkahwinan kakak ku yang akan berlangsung pada 1 may 2010 nnti..
YAHOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Im sooo Hepi sgt2.. Kak.. adik dpt p mjlis kawen kak nnti.. ermm.. tgh pikir nak hadiah kan aper ek?? n adi knak pakai baju kaler aper ek nnti??? hahaha2...


 Dan aku juga akan jadi HELPER OSCE tuk senior2 aku pada 4 - 5 May 2010 kat Kolej nnti...Huhu2..
AKu tringat time aku jadi Helper Osce dlu.. ermm.. kakak aku booking aku sebulan lebih awal dari tarikh yang sepatut nyer..hahaha2... aku seronok sgt time tue.. Tpi aku rase terkilan plak sebab tahun nih kakak aku dah xdek.. so aku rse lain sgt2.. ermm.. sape yg nk amik kan aku air lgi?? sape yg aku bleh bergurau senda lgi?? KAK!!! Im missing u so badly....huhu2..:(



No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku