Followers

Facebook Badge

Monday, September 5, 2011

~~~SeLamAt HAri RaYe~~

salam.. wahh sy00kkk w0it.. raye! cuti seminggu..h0h0h0.. i LIKE 0k!.. nway..  saya braye x bez taun neh.. sbb braye smbil kena demam panas ala2 manja gitu!.. s0, abis canceL pLan nak braye uma kengkawan sume!.. s0ry 0key!..huhuhu... tapi yang paling hangat dan hangit biler malam raye!... nyempat lak saya wat kek batik! kacang bersalut! puding carameL! h0h0h0.. dalam 1 malam jerk! dan t0l0ng mama saya buat kuah kacang untuk nasi impit! hehehe... nasib baik sedap!..hahaha... yang x leh tahan nye.. biler kengkawan datang braye, d0rang puji kek batik saya!..fuhhh.. sampai kan minta RESEPI lagi!..wahhh..keLasss gitu!..w000ttttt! sebenar nye, its my 1st time lar wat kek batik tuh!.. berdebar2 jugak mase mula-mula buat.. sebab takut tak sedap.. TERIMA KASIH yeppp kepada kengkawan yang memuji!...hehehehehe...(bangge mak n0ks!)

da setel hal kuih raye, hal baju raye lak yang paling menyedih kan!.. sebab baju raye taun neh x dapat di siap kan!..000oooo!!! sedih nye! sampai kan sempat berkejar2 malam raye jugak lar sh0pping baju raye.. ALHAMDULILLAH... masuk jerk butik pakaian, terus dapat yang berkenan di HATI... terus pegi bayar kat kaunter!.. 0ppsss.. da try kat fitting r00m 0key!...hahaha.. dan! raye pertame sume ahli keluarga  pakai baju warne sama jerk! taun neh sume HIJAU!!!h0h0h0.. raye kedua, saya pakai baju kurung yang di jahit 0leh adik saya! saya sayang sangat2 baju tuh!.. warne pepel!..hehehe... dan raye seterus nye... main belasah jerk pakai baju lame!... sebab da xde m0od nak braye.. kan da menti0n tdi... DEMAM PANAS!SELSEMA!BATUK! SAKIT TEKAK! memang tensen jerk!.. huhuhu...


Ehem2... hehehe...hanya tersenyum teng0k piccha neh!

Braye kat uma cLazzmate MasLiza wit dayat! aye! ayu! n si kecik aniQ!

braye di uma K.da..:)

Umi aye wit baby aniQ!

Muke Penat da Masing2...h0h0h0h0..

h0h0h0.. saye nampak chubby!...

tengaH syi0k makan LAKSAPENANG! my feveret neh!...

Braye di uma Farah!...wit baby! aye!..

Muke tgh KENYANG!..hehehehe..

da x larat nak senyum da!!..huhuhu..

muke ngant0ok neh!...

Tapi!.... walaup0n keadaan diri yang tidak mengizinkan.. saya hepy sangat2 sebab dapat bertemu dengan sese0rang.. emmm..da 7 bulan masing2 duduk berjauhan... akhir nyer, hari raye neh lar kami dapat bertemu! tu p0n seJam jer sebab p00h hijau saya da nak balik bert0lak balik ke Terengganu!... da lar KAMI susah nak jumpe, sempat lagi KAMI bergad0!...ari2 gad0..ari2 syg!! o000ppsss... Nem0 still syg p00h hijau!..h0h0h0!

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku