Followers

Facebook Badge

Sunday, September 25, 2011

*S.I.B.U.K (BUSY!)*

salam.. da lama rasa2 nya tak updated bl0g saya neh..rindu ketat2 da neh nak st0ry m0ry!..hehehe...
last weeks, saya melakukan praktikal di h0spitaL HRPZ 2 di K0ta Bharu (wad Mahsuri) selama seminggu, keje shift petang.. jadi saya tak berkesempatan nak updated bL0g.. Dan! yang paling best sangat2! (walaup0n muke ketat je neh!) gr0up saya yang sepatut nya p0sting kat Klinik Kesihatan Astanaraja, Negeri Sembilan, dan tertukar jadual p0sting di saat2 akhir..emmm (sukeeeee sangattt!)huhuhu.. last2, kena p0sting di Klinik kesihatan Endau, J0h0r..

Kami di beri asrama pelajar di Mersing, bersama2 dengan pelajar2 junior... jadi, asrama kami memang bercampur seni0r dan juni0r.. tapi, kami tak kisah sebab kami enj0y sangat2..sebab adik2 juni0r kami semua nya yang baik, c0meL2..hehehe.. dan tak banyak kerenah.. sempat lagi kami membantu adik2 juni0r kami menyiap kan nursing care plan kerana mereka p0sting di H0spital Mersing, tempat saya p0sting dulu...:)

Saya nak bercerita tentang perkembangan kami ketika melakukan sesi praktikal kami di K.K endau.. mula2 kami menjejak kan kaki, kami terasa agak janggal, kek0k, sebab jadual waktu kerja kami bermula 8pagi sampai 5 petang..kamni di tugas kan di klinik kesihatan IBU & ANAK selama 2 minggu.. Setelah seminggu berlalu, ber macam2 kerenah pesakit (bakal ibu, ibu, dan anak) yang datang untuk mendapat kan rawatan.. dan, yang paling tak berapa best, bila ada sesetengah staff tak "MESRA" jer.. tapi, ada jugak yang MESRA sangat2... tapi, yang paling menyedihkan apabila Ci kami terpaksa pulang ke kB kerana mengalami demam panas yang agak teruk..begitu juga pada kawan saya kerna di masuk kan ke dalam wad akibat demam denggi.. sem0ga kawan dan Ci kami cepat sembuh..

emmm..saya p0n demam jugak, tapi sentiasa makan ubat..harap2 saya cepat 0k! hehehe... saya cuma nak balik cepat ke kB sebab da rindu mama dan papa ketat2..huhuhu!..

candid KeJap!

No comments:

Post a Comment

~LikERs~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KaWaN-KaWaN Ku